FAQ - Technische Problemen

Ontdek een antwoord op de veelgestelde vragen i.v.m. het ondervinden van (technische) problemen.

Het kan vlak na de geboorte van het kindje soms erg druk zijn op een bepaalde geboortelijst. Om dubbele aankopen te vermijden, worden artikelen van de geboortelijst ongeveer 20 minuten ‘verborgen’ van zodra deze aan een winkelwagentje worden toegevoegd. Dit betekent dat wanneer je een artikel verwijderd uit je winkelwagentje het ook even kan duren vooraleer deze opnieuw te koop is op de geboortelijst.
Wanneer je betalingsproblemen ondervindt kan je altijd contact opnemen met lijsten@dekinderplaneet.be of telefonisch op het nummer 0032 (0) 16/53.85.70. We proberen je zo snel mogelijk verder te helpen.
Dit zou niet de bedoeling mogen zijn! We merken echter wel dat wanneer je je bestelling op bepaalde toestellen van Apple probeert af te ronden, dit in sommige gevallen wel moeilijkheden kan veroorzaken. We raden dan ook in eerste instantie aan om indien mogelijk een keertje met een ander toestel te proberen.

Beschik je niet over een ander toestel of lukt het nog steeds niet? Neem dan ongetwijfeld contact met ons op via lijsten@dekinderplaneet.be of op het nummer 0032 (0) 16/53.85.70. We helpen je heel graag verder om de aankoop alsnog kunnen af te ronden.
Laden
Laden