FAQ - facturen
Ontdek een antwoord op de veelgestelde vragen i.v.m. het aanvragen van een factuur op de geboortelijstmodule.
Ontvang ik na betaling een factuur?
Wanneer je een factuur wenst van je aankoop kan je dit aangeven bij het invullen van je gegevens. De factuur wordt vervolgens binnen 48 uur verzonden naar het opgegeven e-mailadres.
Niets ontvangen? Controleer zeker even je spambox. Wanneer je hier je factuur ook niet kan terugvinden, neem je best even contact op met onze administratieve dienst via administratie@dekinderplaneet.be.
Niets ontvangen? Controleer zeker even je spambox. Wanneer je hier je factuur ook niet kan terugvinden, neem je best even contact op met onze administratieve dienst via administratie@dekinderplaneet.be.
Kan ik mijn factuur ook per post ontvangen?
Dat kan, wanneer je een factuur aanvraagt op de geboortelijstmodule, ontvang je deze standaard via e-mail. Wanneer je een papieren versie per post wenst, kan je dit aanvragen bij onze administratiedienst via administratie@dekinderplaneet.be.
Wat zijn de betalingsmogelijkheden?
Je kan bij De Kinderplaneet veilig online betalen met Bancontact Mister Cash, Visa, Maestro, MasterCard & IDeal.